Ilkankulma

Pohjois-Haaga seuran vuokraama kerhotila on tarkoitettu ensisijaisesti Pohjois-Haagassa ja Lassilassa toimivien rekisteröityjen yhdistysten, yhteisöjen sekä seuran jäsenten käyttöön. Tilojen käytöstä voidaan periä kulukorvausta. Alueen asunto-osakeyhtiöt voivat varata tilaa 50 € maksua vastaan Käyttäjät voivat omalta osaltaan osallistua Pohjois-Haaga seuran hallituksen hyväksymällä tavalla tilan kalustamiseen. Tilaa ei luovuteta säännölliseen kaupalliseen tai liiketaloudelliseen, poliittiseen tai uskonnolliseen käyttöön Helsingin kaupungin ohjeiden ja vuokrasopimuksen määräysten mukaisesti.

Kerhotilaa käytetään päivittäin noudattaen taloyhtiön järjestyssääntöä ja kerhotilan toimivuutta varten laadittuja omia sääntöjä.

Tilaa hallinnoi Pohjois-Haaga seuran hallitus. Hallitus myöntää pitkäaikaiset käyttöoikeudet ja tekee tilaa koskevat hankintapäätökset. Hallituksen jäsenet huolehtivat satunnaisista varauksista.

Kukin käyttäjä nimeää vastuuhenkilönsä, joka vastaa, että hän ja hänen vieraansa noudattavat käyttösääntöjä. Mikäli käyttösääntöjä ei noudateta, käyttöoikeus perutetaan määräajaksi.

SÄÄNNÖT

1. Tilan varaaminen

Pitkäaikainen käyttö anotaan keväällä huhtikuun loppuun mennessä. siihen tarkoitetulla lomakkeella. Päätökset tehdään hallituksessa touko-kesäkuussa. Lomakkeen voi tilata osoitteesta sami@phyk.fi.

Satunnaiset varaukset varataan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen iltavahtimestarit@phyk.fi. Vapaita aikoja voi katsoa yhdistyksen kotisivuilta, joka löytyy yhteistiedoista.

2. Avaimen saanti ja palauttaminen

Pitkäaikainen varaaja voi päätöksestä saada oman avaimen tilaan kuittausta vastaan.

Satunnainen varaaja hakee avaimen varauksen yhteydessä ilmoitetulla tavalla (aika ja paikka) juuri ennen käyttöä. Avain palautetaan haun yhteydessä sovitun mukaan, pääsääntöisesti välittömästi käytön jälkeen. Käyttäjän tulee huolehtia, että kaikki ovet ovat poistuttaessa lukossa.

3. Käyttöaika

Tila on käytettävissä kaikkina viikonpäivinä kello 8 – 21 välisenä aikana.

4. Sisäjärjestys

Huoneessa olemisen ja toimimisen tulee melutasoltaan vastata normaalia kerrostaloasuntoa. Tila on jätettävä sisustuksen osalta siihen kuntoon kuin se oli aloitettaessa. Pöydät ja tuolit sekä matot tulee laittaa paikoilleen. Tilan tai muiden käyttäjien laitteisiin ja kaappeihin ei saa koskea, ellei ole erikseen sovittu. Huone on tarvittaessa imuroitava/lakaistava. Käytetyt astiat on tiskattava, kertakäyttöastiat ja ruuanjätteet on poistuttaessa vietävä ulos jätehuoneeseen (pihalla, kerhotilasta etuvasemmalla, tilan avaimella pääsee sisään). Sähköt on sammutettava kaikista laitteista poistuessa, lukuun ottamatta jääkaappia. Lisäksi tulee sammuttaa valot.

5. Tupakointi ja nautintoaineet

Tupakointi ja alkoholipitoisten juomien käyttö on kielletty sisällä ja ovien ulkopuolella sekä tuloväylillä talon tontilla.

6. Kulku taloon ja taukopaikat ulkona.

Tilaan kuljetaan llkantien puolelta huoneiston omasta ovesta. Vietettäessä taukoja ulkona on mentävä erityisesti tupakoitaessa 50 m päähän rakennuksesta tai kauemmas. Pihan puolella ei saa oleskella tai tuoda sinne autoa.

7. Havainnot

Havainnot luvattomasta käytöstä, rikotuista esineistä, ovista tai ikkunoista sekä epäkuntoisista laitteista on ilmoitettava kerhoisännälle.

8. Muuta

Ulkopuolisia ei saa päästää sisälle. Taloyhtiön johtokunta ja huoltohenkilöt (vesi, sähkö) saavat käydä tilassa omin avaimin. Tilassa on koneellinen ilmastointi, jonka saa toimimaan valinnan mukaan tunnin tai useamman ajaksi katkaisijasta pesuhuoneen ovipielestä.

Kalenteri

Kalenterista voit katsoa Ilkankulman varaustilanteen. Se on suuntaa-antava ja ei aina ole ajantasalla. Varaus on voimassa vasta sitten kun olet saanut vahvistuksen varauksesta.