Pohjois-Haaga -päivä 2022

Perinteistä Pohjois-Haaga -päivää päästään jälleen viettämään muutaman koronavuoden jälkeen. Paikkana tällä kertaa on Pohjois-Haagan yhteiskoulu osoitteessa Pietari Hannikaisen tie 6. Tilaisuus alkaa klo 10.30 ja päättyy klo 13.00.  Tilaisuuden järjestää Pohjois-Haaga Seura ry.

Tänä vuonna järjestelyissä on mukana myös Eloset ry ja Helsingin vuokralaiset HKVY ry. He tarjoavat paikkalla mm. ilmaiseksi lapsille hevosajelua, kasvomaalausta, saippuakuplanäytöksiä sekä ongintaa. Aikuisille arpojaiset. Ongintaa ja arpoja on rajoitettu määrä. Saippuakuplanäytöksiä on kaksi ja ovat klo 11.00 ja 12.00.

Lions Club Helsinki/Pohjois-Haaga ja Pohjois-Haaga seura myyvät tilaisuudessa makkaraa, lettuja, kahvia mehua yms.

Pohjois-Haagan kirjasto myy perinteisesti kovan kiinnostuksen kohteen olevia kirjoja.

FC POHU:lla on ohjattua toimintaa kaikenikäisille.

Haagan seurakunta on paikalla upouuden popcorn-koneensa kanssa.

Lisäksi myynnissä on taidetta, Haaga-kasseja, koruja ja tekstiilejä yms.

Ihan jokainen voi tulla paikalle pitämään ilmaiseksi  kirpputoria. Ota oma myyntipöytä, rekki yms. mukaan.

Paikalla on myös useita paikallisia toimijoita ja puolueita esittäytymässä. Pohjois-Haaga seura kertoo alueen ajankohtaisista hankkeista.

K-Supermarket Pohjois-Haaga tarjoaa kaupalla aamupalaa klo 8-10 ja aarteenetsintää lapsille klo 8-12. Pihalla myynnissä kukkia, marjoja ja jäätelöä.

Mukaan mahtuu vielä!

Ilmoittaudu seuran sihteerille Sami Auersalmelle: sami@phyk.fi, 040 7252 097.

Tämä sivu päivittyy vielä viikon aikana!

Mukana järjestelyissä:

Tapahtumaa ovat tukeneet: